Construction Skill Mod

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  • PTTPost submitted a new resource:

    [plain]Construction Skill Mod[/plain] - [plain]No more wasting specialization slots for cosmetic-only skills.[/plain]

    Zitat

    Eco, as of 7.3, is a game about skill point allocation. Choosing specializations carefully is most important, as their cost increases for every specialization learned.

    Some specializations are more useful than others. Three of them however are completely useless from a gameplay perspective: the construction skills. (Wood Construction, Stone Construction and Metal Construction) The skills contained in these specializations only provide cosmetic benefits: providing new blocks to build with...

    Read more about this resource...

  • Hi
    Great mod but as i installed Claytoolkit your mod is incompatible with it.. anyway to have a look.. here is my error.. sorry some of the sentences are in french. .Le type ou le nom d'espace de noms it means (The type or the name of the space for name) est introuvable Mean= (can't be found)....Probably because you removed it from specialization and the other mod can't find it anymore...

    Thanks for the help
    Barthy
    error message follow


    [09:22] Error in Bookshelf at 69: Le type ou le nom d'espace de noms 'MetalConstructionSkillBook' est introuvable (une directive using ou une référence d'assembly est-elle manquante ?) (CS0246)
    Error in Bookshelf at 74: Le type ou le nom d'espace de noms 'StoneConstructionSkillBook' est introuvable (une directive using ou une référence d'assembly est-elle manquante ?) (CS0246)
    Error in Bookshelf at 76: Le type ou le nom d'espace de noms 'WoodConstructionSkillBook' est introuvable (une directive using ou une référence d'assembly est-elle manquante ?) (CS0246)
    Error in Bookshelf at 96: Le type ou le nom d'espace de noms 'MetalConstructionSkillScroll' est introuvable (une directive using ou une référence d'assembly est-elle manquante ?) (CS0246)
    Error in Bookshelf at 101: Le type ou le nom d'espace de noms 'StoneConstructionSkillScroll' est introuvable (une directive using ou une référence d'assembly est-elle manquante ?) (CS0246)
    Error in Bookshelf at 103: Le type ou le nom d'espace de noms 'WoodConstructionSkillScroll' est introuvable (une directive using ou une référence d'assembly est-elle manquante ?) (CS0246)


    Exception non gérée : System.Reflection.TargetInvocationException: Une exception a été levée par la cible d'un appel. ---> System.Exception: Error in Bookshelf at 69: Le type ou le nom d'espace de noms 'MetalConstructionSkillBook' est introuvable (une directive using ou une référence d'assembly est-elle manquante ?) (CS0246)
    Error in Bookshelf at 74: Le type ou le nom d'espace de noms 'StoneConstructionSkillBook' est introuvable (une directive using ou une référence d'assembly est-elle manquante ?) (CS0246)
    Error in Bookshelf at 76: Le type ou le nom d'espace de noms 'WoodConstructionSkillBook' est introuvable (une directive using ou une référence d'assembly est-elle manquante ?) (CS0246)
    Error in Bookshelf at 96: Le type ou le nom d'espace de noms 'MetalConstructionSkillScroll' est introuvable (une directive using ou une référence d'assembly est-elle manquante ?) (CS0246)
    Error in Bookshelf at 101: Le type ou le nom d'espace de noms 'StoneConstructionSkillScroll' est introuvable (une directive using ou une référence d'assembly est-elle manquante ?) (CS0246)
    Error in Bookshelf at 103: Le type ou le nom d'espace de noms 'WoodConstructionSkillScroll' est introuvable (une directive using ou une référence d'assembly est-elle manquante ?) (CS0246)

    à Eco.ModKit.RuntimeCompiler.HandleCompilerError(CompilerResults results)
    à Eco.ModKit.RuntimeCompiler.LoadOrCompileMods()
    à Eco.ModKit.ModKitPlugin..ctor(ManualResetEvent doneEvent)
    --- Fin de la trace de la pile d'exception interne ---
    à System.RuntimeMethodHandle.InvokeMethod(Object target, Object[] arguments, Signature sig, Boolean constructor)
    à System.Reflection.RuntimeConstructorInfo.Invoke(BindingFlags invokeAttr, Binder binder, Object[] parameters, CultureInfo culture)
    à System.RuntimeType.CreateInstanceImpl(BindingFlags bindingAttr, Binder binder, Object[] args, CultureInfo culture, Object[] activationAttributes, StackCrawlMark& stackMark)
    à System.Activator.CreateInstance(Type type, BindingFlags bindingAttr, Binder binder, Object[] args, CultureInfo culture, Object[] activationAttributes)
    à System.Activator.CreateInstance(Type type, Object[] args)
    à Eco.Server.PluginManager.AddPlugin(Type pluginType, Object[] p)
    à Eco.Server.PluginManager..ctor()
    à Eco.Server.Startup.Start(String[] args)
    à Eco.Server.MainClass.Main(String[] args)

  • Clays Toolkit modifies the bookshelf to allow skill books/scrolls to go into the book shelf. Unfortunately this mod removes some of those books so when Clay's tries to reference them they aren't there.
    Here is a link to a modified bookshelf.cs which you can use which should fix your issue. Place file in Mods\AutoGen\WorldObject\ replacing the one Clays Toolkit places there. Google Doc Link

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